det är bara att gratulera vafan

haha, grattis om man ens kan säga det? ojojoj.

idag har det varit en lååång dag. först skolan som började bra med luciaträning hela förmiddagen fram till lunch. sedan var det idrott som jag kunde vara med på för en gångs skull. men innan den haha, snöbollskrig vad är det för något ? ;) riktigt kul faktiskt, lite kallt bara men det är sånt man får ta när det är roliga tider.. sedan var det ask med hanna och becca, första tiden var rolig i omklädningsrummet innan vi gick och tränade, för det var så jäkla drygt idag, då menar jag verkligen det hade ingen lust alls!! efter det var det hem som gällde där jag fick slå mig ner i ungefär 5 minuter innan det var dags att laga mat och packa träningsväskan.. mycket värdelöst! sen bar det av till rekarne där det var träning, kan inte säga att det gick dåligt för då ljuger jag, men jag har tappat suget något så grymt hur mycket jag än vill spela så går det inte att hålla kvar allt sug efter det. jag vill bara att det ska bli helg, imorgon blir det mys med anna här hemma, sen lördag söndag är det sm i rimbo som jag åker med på. sen när jag komemr hem på söndag hoppas jag på det bästa, för jag skulle verkligen behöva något ljust i mitt liv just nu. det är verkligen så :(  nu är det sängdags även om jag börjar sent, för behöver verkligen sömnen, är sjukt trött nuförtiden. men puss på att jag sjunger solot på lucia iallafall!  nej nu får det vara nog. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0