HÖGA TONER OCH MYS

var igår först och skulle lussa på ölkultur med amanda, för hennes granne jobbade där och hade frågat. klart man ställer upp? inte nog med att det var folk man inte kände där utan dom sjöng ju så höga toner att jag höll på att dö med mitt halsonda och min heshet..  men det gick rätt bra ändå. efter det åkte jag anna och amanda buss till sveaplan tillsammans. sen gick jag hem till madeline och dom till amanda. jag och madeline sjöng singstar med celina och umgicks där hemma ett tag.  efter ett tag kom adam, sedan begav vi hem till mig och tittade på en film och sedan vandrade dom hemåt och jag la mig i soffan och tittade på en till film. säger bara att lördagen var något speciellt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0