TANKARNA SLÄPPTE LÖS MITT INRE

imorse när jag vaknade kändes det som hela dagen var förstörd, jag hade knappt någon röst att prata med. var hur hes som helst och hade grymt ont i halsen.. men när jag satt i matsalen i skolan och åt frukost och drack mitt tee så kändes det lite bättre. sen när vi sjungit upp lät rösten helt okej även om det skar sig lite här och var, men då var det bara att hålla igen lite. när det var dags för första föreställningen för 5-6 så gick det helt okej och några lärare sa att vi sjöng starkt och att det lät riktigt bra. jag var så nervös att jag skakade, det kan jag inte påstå slutade i andra föreställningen för a-spåret, det var det värsta. men det gäller att tänka framåt och visa vad man går för och inte hålla igen och skämmas. tredje och sista gången gick det också bra. jag påstår verkligen inte att jag är någon artist eller sångare över huvud taget, men jag är glad över alla fina ord jag fått riktade mot mig idag efter det.

snodde bilden från cissis blogg eftersom hon hade kameran framme idag på lucian.


det vart lite stressigt efter skolan också när vi först hade snöbollskrig med jesper och några. men det slutade bra för min del, blev inte nerslängd i snön, men det vart anna. två gånger av stoffe haha, och fullt med snö överallt fick hon jättesynd verkligen, eller? ;) sen ringde min mor och sa att jag kunde komma hem till mariefred om jag ville, så jag och anna åkte hem till mig och var där ett tag, sen tog vi en buss ner på stan och gick till sporthallen ett tag för att uträtta lite. där träffade jag sötisarna louise, fanny, empa, vickan och hanna. det var ett tag sen så det var kul! :)  sen var tåget försenat, men nu ska vi inte prata om tråkiga saker, för den här dagen har gjort mig glad. och imorgon blir det mer glädje anna och amanda, eller vad säger ni ? ;)


Kommentarer
Postat av: anna

haha, men jag ska hämnas på måndag, eller någon annan får nog göra det åt mig (A) helt klart <3

2008-12-13 @ 10:30:20
URL: http://anderssona.blogg.se/
Postat av: felicia

haha helt rätt ! ;)

2008-12-13 @ 12:17:11
URL: http://neverlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0