för lite gjort som borde göras

gårdagen var skön, förutom att jag först var trött som jag vet inte vad i skolan..  men efter skolan gick allting uppåt, först hem och hjälpte mamma med middagen för hon skulle ha några där på mat. så jag bakade efterätten, hallonpaj med vit choklad, jättegod faktiskt! sen vart det att göra sig lite iordning från slarvigt uppsatt hår och mjukis till leggins och en tröja och plattat hår eftersom det är lite som det vill efter den där lockpermanentningen haha:( 

efter att jag ätit med mami, nettan och lena så gick jag iallafall hem till madeline, eller mötte henne vid svea. gick på vägen ner mot stan och mötte linus och filip som jag inte träffat på snart två år, ritkigt trevligt. gick med dom till nyfors där dom skulle på fest. sedan begav jag och maddy oss till godisland där vi mötte upp adde och mårten. sen vandrade vi hem till madeline, och på vägen hem dit fick vi med oss filip också. vi kom hem dit, tittade lite på idol sedan på "a walk to remember" vi grät såklart som alltid, åtminstone jag och maddy..  vid ungefär halv ett var det iallafall dags att dra sig hemåt för jag var trött och killarna skulle gå hem, så jag satt i min underbara musik i öronen och började gå. en riktigt skön promenad hem, frisk luft och mycket tankar som vimlade runt i huvudet. väl hemma fick jag något ryck och skulle dricka julmust, så tog med mig den in på rummet och la mig och tittade på lejonkungen för typ fjärde gången denna vecka. men den är ju så bra! det var en lyckad kväll iallafall.


Kommentarer
Postat av: anna

åhh jag vill också se a walk to remember ! :)

2008-11-30 @ 09:36:04
URL: http://anderssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0