obehagliga rysningar

ja, vad ska man egentligen säga om denna vecka?
det finns inte så mycket som är värt att berätta för det mesta är enklare problem som aldrig kommer försvinna. men veckan i helhet har varit relativt bra, mycket skratt eller ska man säga mycket tårar för allt skratt på våra spanska lektioner? vi har så sjukt roligt mattan, fantomen, damtussen och fetisch. eller som vi bildade på dagens spanskalektion " dampungen maxar festen med fart " & " en felparkerad dörrmatta är fastlåst i dammtussen. " alltså hahahahahahaha.

efter skolan vid bussen nere vid sjukhuset träffade jag frida och gibra, det var länge sen så det var kul. jag hade tur med bussarna så hann med bussen hem. när jag kom hem läste jag igenom lite gymnasiepapper och städade lite smått om man nu kan kalla det det. sedan runt fem skjutsade mamma ner mig till sporthallen där damerna skulle ha match, dom som skulle spela + mig och nicki käkade mat och sedan var det uppvärmning som var grymt seriös haha, flicans sångröst är på topp! (Y) anna och my är taggade på dansen, och loffe hänger på bra ;)

imorgon är det lagfest med pizza först, kan nog bli riktigt kul faktiskt.
nu ska jag ge mig ut på en promenad här i stora mariefred!


Kommentarer
Postat av: fanny

HHAHAHAHA, asso spanskalektionerna, så jävla roliga :)

2008-11-07 @ 23:50:58
Postat av: Anonym

kan man säga fantomen, eller ska jag säga fastlåst ? hahaha

2008-11-08 @ 00:10:19
Postat av: mathilda

"oh! fetish finns med!"

2008-11-09 @ 11:16:44
URL: http://mathildaaltis.blogg.se/
Postat av: felicia

haha " fetisch felicia!"

2008-11-09 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0