stora framsteg

det känns som om jag fått svar på det jag vill, och det jag fick var ett enkelt slut på det hela. " det händer inte nu på ett  tag, det kommer aldrig bli som förut. "

sen finns det andra bättre saker som kommit in i mitt liv också, har börjat umgås med tjejerna mera och tänka mer på mig själv än innan. det är nog positivt, det känns bra iallafall. men det som tyngt ner mig ända sen allting startade sitter kvar, men det är saker man inte kan göra någonting åt. det är bara att hitta nya lösningar och försöka bestämma sig för vad det är man vill. det viktigaste för mig just nu att det finns ärliga vänner man verkligen kan lita på, dom kanske inte är många men det är inte vad jag behöver heller.

att börja om på en ny väg är inte alltid lätt, men ibland måste man kämpa för att nå dit man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0