borta HELA helgen!

sitter på rast och väntar på slöjd, jättetråkigt har jag.

igår var laget i katrineholm och tittade på moas skolas konsert. dom var jätteduktig, speciellt hon!!!!! grymt bra röst!

ikväll, eller vid fem ska vi åka till västerås på cup, vara där hela helgen, så får vänta två veckor på att jag får umgås med cissi. men ska iaf ta tag i resten av folket och dra ihop någonting eftersom det är lov.
det är det jag ser fram emot mest av allting efter denna dag, lovet i nästa vecka. ska nog till mariefred någon dag med lovisa och träffa brita eller så drar vi hit henne.

nej nu måste jag gå till slöjden, det blir massa plugg på lovet också men ska hinna med så mycket som möjligt ändå!



Kommentarer
Postat av: denise

Jätte fin blogg gumman!<333

2008-10-25 @ 20:24:46
Postat av: felicia

tack hjärtat:)

2008-10-29 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0