crazy night!

éfter ask åkte jag hem och fixade lite och fick faktiskt lite plugg gjort. sedan tittade jag på tv och sedan hörde cissi av sig och frågade om jag kunde färga håret på henne och det gjorde jag så hon kom vid ungefär halv åtta. då färgade det, sen innan jag var klar kom anna också. sen fortsatte färgningen och sedan slingade jag hennes hår också. själv fick jag en blond slinga i håret också haha :( sen drog cissi vid ungefär halv tio, så strax där efter vid kvart över tro så kom hanna och becca.

haha det vart en helvild natt eller kväll till att börja med.. haha mycket fula bilder och mycket moffande haha, löshårsprovning osv. helvilt säger jag bara, och min granne som skrämde livet ur anna och hanna med det han sa, haha lite synd iaf. jag kan inte skriva allting bvi gjorde men det var grymt kul iaf. tack för en jättekul kväll tjejer!





Kommentarer
Postat av: lundqvist

helt grym kväll.

Är så glad att jag lärt känna dig gumman. du är grym<3

2008-10-19 @ 21:25:41
Postat av: felicia

haha puss på oss =)

2008-10-19 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0