helgalet.

vann över guif, glad över segern men det känns så himla jobbigt att stå på sidan om.
efter det träffade jag äntligen madeline, det var hur länge sen som helst riktigt kul :) vi gick iallafall till ming med mamma och pappa och åt, när vi satt där fick jag ett två underliga sms haha. åt upp maten sedan gick vi till sporthallen där herrarna skulle spela match. vi satt oss ner men efter typ 10 min var jag tvungen att uträtta mitt uppdrag haha. vi tittade iallafall klart på matchen sen åkte madeline hem till sin mormor och morfar. åkte hem med mor och far, sedan åkte dom hem från mariefred. då skulle jag egentligen dra upp till jessica ett tag med jag orkade inte, så tittade på tv ett tag sen kom det några till mig. det var trevligt, hanna och elin kom lite senare också och det ska vi inte prata om haha. hade jättekul iaf, gör du? a det skaru? vill du? a det gör du?  HAHHHAHAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0