helgen, hur ska man avsluta?

okej, i fredags var det match som jag skulle och titta på men det orkade jag inte göra var så grymt trött.. så jag cyklade hem till amanda igen, sedan kom anna dit. vi drog till hemköp och fixade lite, sedan hem till mig. där tittade vi på idol och jag åt, sedan såg vi på film och sjöng osv. jättemysigt!  dom drog runt elva då vart jag själv, jag la mig i soffan och tittade på film, jag låg vaken i ungefär tre timmar sedan gick jag och la mig, riktigt skönt och väldigt behövligt.. på lördagen var det match för laget, den började vid halv tolv, så gick ner dit och tittade på matchen. efter det gick jag på stan och käkade med mamma, pappa, emelie och tim.  sedan åkte vi hem. efter några timmar åkte jag hem till michelle, fille kom och hämtade mig. där ute tittade vi på film och hade det bra, vi var där i ett par timmar sedan skulle fille hämta några i mesta så åkte med dit sedan åkte jag hem till mig och sov. slocknade nästan direkt när jag kom innanför dörren hemma..
söndagen vart okej, vaknade runt elva sedan åt jag frukost och åkte med mamma och hämtade emelie och tim, sen ringde jag michelle sen åt jag sen ner till sporthallen där vi först träffade victor, sedan gick vi till donken och sen till ica.
sen gick vi ner till sporthallen igen och tittade på guifmatchen, ritkitgt duktiga var dom.
efter matchen gick mirre med hem ett tag för att titta vart jag bodde osv..
sen vart det tv och sen gick jag och la mig.

resten av händelserna ska vi inte tala om. jag vet bara att jag inte är den jag var förut, jag är annorlunda nu, våga inse det! svårt om man tar folk för hur dom var och inte hur dom är nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0