if i were a boy?

jag älskar låttiteln, tänk vad enkelt att kunna byta för ett tag? att kunna se hur dom tänker, det skulle kännas förvirrande men ändå skönt för att få en bild hur tankarna går i huvudena. det är så mycket man vill veta som inte är värt det egentligen, all denna nyfikenhet sårar i de flesta fall i slutändan..

hur tänker man om man ger en person falska förhoppningar och sedan tror att allting ska vara löst? jag förstår inte grejen med att såra folk. det finns människor som är så falska att man lika gärna kan ställa upp ett hundratal och bara vara ärlig mot dom så dom får känna vad det är för någonting man orsakar för andra personer.

all denna tid jag lägger ner på detta tär något så fruktansvärt på mig själv, men att man inte kan  första utan att det ska behöva gå för långt vareviga gång? jag kan inte förstå det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0