mörker, ge mig styrka?



är i skolan nu, ska egentligen skriva klart min teknikinlämning som ska vara inne imorgon.
men jag glömde den hemma för tittade fel på schemat imorse.. det blir ingen ask på elevens val idag för mig, måste göra hemskunskapsprovet som jag inte kan någonting på.. men det löser sig nog, ska klara ett godkänt iallafall.

i förrgår fick jag hemskt tråkiga nyheter också, men vad skulle livet vara utan problem?
sen är det allt med gymnasie och skit? vad ska man välja, ska man satsa allt och flytta och börja om helt på nytt eller ska man plugga i sin hemstad och sedan dra direkt efteråt? det känns  svårt just nu, jag vill inte lämna alla här hemma, det är min största rädsla. att möta nya utmaningar är bara nyttigt, en ny skola, nya människor. ingen som vet någonting om ens forna liv, men att vända tillbaka kan nog bli riktigt tungt, känna att man tappat det mesta. men dom man älskar ska finnas kvar vad som än händer, det finns några sådana personer här som verkligen är guld för mig. det tvekar jag inte på.

jag vill ha någon vid min sida, jag orkar inte med dessa mörka tråkiga långa regniga dagarna ensam. jag behöver närhet och värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0