skolan

sitter i skolan nu och har no, vi jobbar med att bygga en papperskorg med pedal som öppnatr och stänger sig..
denna dag är skön, typ fyra lektioner sen ask i två timmar sen slutar jag. ska vara hemma själv heeeela kvällen och heeela natten.. jätteläskigt.. hahah :(

aja, är hur trött som helst iaf, inte sovit så mkt i natt. tyckte jag var jätteduktig och gick och la mig vid nio igårkväll, men sen låg jag och hostade hela natten så mår inte speciellt bra just nu.. och sen har tankar flugit runt i huvudet sen i fredags, jag vet inte vad det är som händer och jag vet inte om det är nyttigt eller om det bara är dumt... ingen annan än jag själv som kan svara på heller. men det ska nog lösa sig bra på något sätt hoppas jag.

igår fick jag hursomhelst ett papper med en besökstid till doktorn som ska operera mig, det är óm ungefär en månad så operationen ligger inte så nära som den skulle kunna göra.. :/ men allting tar väl sin tid, vet bara att det känns hemskt att behöva vara borta. jag tycker det är tungt redan nu, då kan man ju undra hur det ska bli resten av dom 9-10-11 månaderna jag ska träna rehab på :/ uschusch men man måste tänka positivt.

nej nu ska jag ta tag i mitt skolarbete.



Kommentarer
Postat av: anonym

snyggaste bloggen du har ;)

2008-10-10 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0