skoltrött och höstväder.



sitter i skolan och ska egentligen skriva klart min teknikinlämning men inte går det bra alls..
jag är jätte skoltrött, orkar inte och har inte lust för någonting i skolan längre. USCH
vädret är tråkigt, mörkt och dant på morgonen sedan är man i skolan och sitter och tittar ut så ser man regn, och kala träd som tappat alla sina löv. jag blir deprimeras av det. när man kommer hem så orkar man inte ta tag i pluggandet utan man lägger sig i soffan och tittar på tv, sedan somnar man och vaknar typ två timmar senare och märker att man måste fixa mat på en kvart sedan jäkta ihjäl sig så man ska hinna till träningen.
jag saknar värme, jag saknar att ha någon att sitta inne och mysa med när vintern och den mörka årstiden kommer mer och mer. jag vill inte vara ensam och jag vill definitivt inte känna som jag gör, en stor saknad över dig.
allting blir svårare och svårare även om jag mår bra och är glad. 

- du har inte vunnit förens du gått över mållinjen.  


Kommentarer
Postat av: anna

snygg bild hörru ;)<3

2008-10-21 @ 15:51:41
URL: http://anderssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0