tiden bara drar iväg.

veckan bara gick ovanligt snabbt. tiden flög iväg, men det är inte sådant som är jobbigt  jag tänker på nu i skolan.
jag har det riktigt jävla bra, mina vänner är värda så mycket, finns när jag behöver.

vi har mycket i skolan men det är  bara att strunta i när jag mår som jag gör just nu, då går allting att övervinna.
jag har börjat tänka framåt och jag vet vad jag vill, tror mig veta vad jag vill iallafall. jag trivs med mitt nya jag.
nog pratat om det. men det är så jävla svårt att sitta på sidan av planen och se alla spela handboll, som har varit det största i mitt liv, det har verkligen hjälpt mitt humör uppåt.
men tålamod, jag kommer att komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0