flitigt skolarbete.. not

lagom glad man blev imorse när man kom till bilden. kunde ha haft sovmorgon men inte det då...... men sen vart det iaf rätt okej resten av dagen, svenskan  gick bra med tidningsskrivandet, engelskan gick bra med uppsattsen sedan var det matte och vi fick tillbaka proven som vi gjorde i måndags, ganska nöjd med vg men gjorde massa slarvfel.. sedan var det musik och där bytte vi låt men kom igång iaf, det blir nog bra tillslut..

efter skolan åkte jag och anna hem till henne för att plugga.. men som vanligt blir det inte alls mkt gjort. vi började att ta upp munkar ur frysen sedan gick vi upp och så fixade vi bloggen. sen har vi bara setat och och pratat och skrattat, nu har anna äntligen slagit upp sina böcker och börjat skriva men jag lyckas inte hur jag än försöker. det är tungt,
 jag lovar, haha!!

nu ska jag hem och äta och skiljas från min glada och uppmuntrande vän.
på tal om ingenting så var det ett skönt samtal med petra igår, väldigt behövligt.




Kommentarer
Postat av: anna

haha gladavän stämmer men uppmuntrande är nog en löngn haha! <333

2008-10-08 @ 21:13:25
URL: http://anderssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0