vad hände?

matchen mot göksten var en katastrof, vad håller vi på med? att tagga till i rätt läge är helt enkelt inte våran grej.
känns så himla tråkigt att sitta på bänken, men nu har jag iallafall fått inviga matchtröjan, en sån härlig känsla.
alla fyra avkasten i steg 1 i fsm + två stycken straffar som jag fick gå in och lägga ( båda blev mål.) efter första matchen hade alla i laget gjort mål,förutom jag som inte spelade. så fortsatte det att bli, riktigt kul att se när det går bra.
men nu är det bara att kämpa på och hålla humöret + tålamodet vid liv!

måste bara säga att jag inte kan sluta gråta när jag tänker på allting vi i laget har gjort tillsammans, det har varit både mot- och medgångar men ändå har vi stått upp i alla lägen. den bästa och största känslan i mitt hela liv var när vi vann partilleguldet, man kände hur alla kämpade för varandra, ingen gnällde och ingen var missnöjd.
det var kämparglöd, och ren vilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0