du är det bästa, älskade älskade syster




älskade syster, vad skulle jag vara utan dig? jag har svaret. jag skulle inte vara någonting. jag skulle ha noll självförtroende, jag skulle absolut inte ha den styrka jag har som person och det viktigaste av allt, jag skulle inte vara den minsta systern som ska se upp till den äldre. allt vi gått i genom tillsammans är en börda, men vi har varje gång sett ljuset i tunneln och kommit fram till en lösning som passat oss båda. vi har bråkat och näst intill slagit ihjäl varandra, men vad gör det nu? du är det bästa jag har i mitt liv och utan dig skulle jag inte ha formats till den personen jag är idag. visst vi har inte lika personligheter, men ibland kan man verkligen känna hur bra vi kan varandra. det är en skön känsla. att ändra på ett vinnande koncept brukar man säga är riktigt dumt, att ta dig ifrån mig är detsamma. du ger mig kärlek och värme när jag är svag och finns alltid vid min sida vad det än gäller. JAG ÄLSKAR DIG KÄRA SYSTER, DU ÄR GULD!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hade inte sett inlägget förut. tack. du betyder detsamma för mig! <3

2010-02-16 @ 14:46:21
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0