lugge är bra, han vill alla ha.





nu ska jag berätta om min kära vän lucas. han är killen hela dagen, han är mannen hela natten till och med tillsammans med katten. att få veta mycket om hans liv gör ibland att man vill döpa sitt barn till siv. han är rolig, söt och snäll, han ringer och säger godnatt till mig varje kväll. av detta jag mår väldigt bra, det är en vän som alla borde ha. han är slug och ibland väldigt dryg, skulle inte kalla honom blyg. han är en ljuspunkt i skolans dystra rum, men han är absolut inte dum. retas med honom gör alla, han får ändå alla tjejer att falla. skrik och slå hur mycket ni vill, men då kommer han till mig och säger till. att passa sig för honom ska man göra, det är något ni alltid kommer få höra. puss och gull på dig min bror, nu vet alla att du har en stor. ( plånbok )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0