nu är det fullt upp

jaha, då var det sista dagen innan det nya året man sitter på stolarna vid datorerna i skolan. på ett sätt är det hur skönt som helst att få jullov, men jag kan ju inte påstå att jag har lov, det är mer och göra än någonsin men det är sånt man får ta. nu i helgen är det juniorelit med sörmlandslaget som kommer bli roligt. sen på måndag ska jag fixa till min frilla, det blir att klippa av resten av lockpermanentningen och dra i lite ljusare slingor i blandade färger så det blir någon ny effekt på det tråkiga och efter det är det träning/föräldramatch med laget i sporthallen med julfika och grejer, sen på tisdagen är jag ledig på dagen och då ska nog jag och min syster baka pepparkakor i think och på kvällen ska jag tillbaka till stan och sjunga med kim. dagen innan julafton är alltså min lediga dag och då kommer det säkert också upp någonting. sen är det julafton och mys med familj + lite släkt och på juldagen ska HELA släkten fira farfar som fyller 80 i år. det är någont5ing man verkligen ser fram emot, att träffa alla. sen är det helt plötsligt den 26e och annandag jul, då drar vi ner till norden med 93tjejerna och lirar, det är också något man ser ljust på. vi kommer hem dagen innan nyårsafton på kvällen då blir det till att packa upp och bara ta det lugnt och lägga sig och sova ut. sen kommer vi till det stora problemet, nyårsafton. fast om det är ett problem eller inte vet jag inte, att vara hemma med familjen är inget problem men nu skulle jag kunna göra vad som helst för att bara ha en kväll med tjejerna och må bra.

idag var det exakt ett år sen jag låg på operation med mitt trasiga knä. det känns bra att det har gått så fort, och jag har knappt märkt av att jag varit borta från handbollen, ett lite längre uppehåll kan man säga. men det är så bra att det har gått så bra. 

nej nu är det dags att gå. skriver nog lite mer innan jul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0