tidsbrist

åter igen har jag inte haft tid att skriva här. i mitt liv finns för mycket saker för att hinna med allt på samma gång. jag försöker så gått det går med allting men har haft det ganska bra på senaste tiden så känner att jag klarat mig utan dator för några dagar. men uppdatering kommer, det är bara en tidsfråga när jag är igång som en besatt igen. ikväll blir det iallafall mys med min cissi som kommer hit. det blir matlagning och troligtvis oth som vanligt. kan vara det bästa som finns att umgås med en så betydelsefull människa en kväll som denna. få råd och få hjälpa till själv, prata problem och prata gamla minnen som väcker så himla mycket känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0