hallå vart tog tiden vägen?

vart tog all tid vägen som jag tyckte mig ha för bara några dagar sen? den känns som bortblåst. träningar hit och plugg dit men det är sånt man får ta. vännerna blir iallafall inte åtsidosatta för det. hade en myskväll med hanna igår som verkligen behövdes. vi gjorde absolut ingenting men det blev så himla bra allting.

snart är det träning som gäller som jag faktiskt är sugen på nu när jag inte tränat handboll på två veckor. och resten går väl inte sådär jättekanon, har plugg som ska vara färdigt imorgon, men icke! det får bli som det blir, jag kämpar på framåt och nöjer mig med det jag själv känner mig glad över.


all the times i've cried is now over and out, i couldn't imagine a life without you.
my choice seem to be the best in a long long time.
don't come back, i'm better off without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0