hungry eyes

mina ögon är hungriga nu, dom är sugna på något att se på, att bara kunna stirra på utan att det märks. jag behöver någonting jag kan lägga min tid på när jag bara sitter. för någon som behandlar mig dåligt är inte heller värd mig har jag insett med hjälp av mina underbara vänner. att jag hade modet att säga nej, att inte höra av mig, att inte ens titta på dig i ögonen trodde jag aldrig. men det är nog någonting jag byggt upp sakta men säkert utan att tänka på det. och nu har du gjort ditt val så jag känner inga bekymmer med att leva livet, precis så ska jag göra, leva mitt liv hur jag vill och med vilka jag vill utan att behöva ha någon som ringer var och varannan sekund och är orolig. jag ska ha kul och skaffa mig mitt liv tillbaka som jag någonstans på vägen tappat..

och musik är nog det bästa som finns vill jag meddela, herregud jag skulle inte klara mig utan det. gårdagens kväll nötte jag nog sönder westlife tror jag, men tröttnar man för det? nej absolut inte, jag är så glad just nu.

ditt leende får mig att sakta falla ner på knä, jag behöver din närvaro för att vara mig själv och för att må bra. kom till mig nunununu?


Kommentarer
Postat av: beatriceeee h

ja kommer älskliiing

2010-01-07 @ 23:00:26
URL: http://bisssie.blogg.se/
Postat av: felicia

come on honey

2010-01-08 @ 00:54:31
URL: http://neverlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0