sömnlöshet

jag vill bara komma med lite mer klagomål när jag ändå håller på redan..för det första är det ungefär fyra och en halv timme tills mitt alarm ringer och inte nog med det utan sen att göra illa knät igen, hur bra känns det på en skala ? och att du ens har mage att komma fram till mig idag, det är något som stör mig ännu mer.. men nu är det nog. man brukar säga att man lever som man lär, men isåfall lärde jag dig inte mycket lille vän.

klockan är mycket och jag försöker sova, utan framsteg dock. westlife ljuder genom högtalarna och snart får jag väl kramp i fingrarna för att jag fryser och skriver..

en uppriktig och ärlig kille talade till mig igår, trodde inte såna existerade. men nu är det bevisat att det inte bara finns en sort av den klassen. kanon, du får mig på bättre tankar.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0