jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

att komma hem en kväll som denna och lyssna på lars kan vara en av dom skönaste känslorna som finns. dagen har varit energisk minst sagt, många händelser på kort tid och jag har förstått att det finns viktiga saker och mindre viktigare saker att lägga tid och kraft på. men efter allt jobbigt fick jag en grym avslutning på kvällen. spenderade den till största del med solstrålen alexandra, vi har inte setts sen studenten och det är sjukt lång tid sen. jag förstår inte hur tiden bara kan rusa iväg. men det har varit en sjukt bra kväll och jag har fått så mycket mer styrka av vårat samtal och jag känner mig glad och positiv till det mesta efter det. jag måste våga pröva nya vägar när det som finns framför näsan håller på att rasa. det är ingenting som kan gå fel med att ha en framtidsplan, det är hur man bygger upp den som kan vara problemet. men mina tankar pekar mot en ljus framtid och så ska jag fortsätta i den mån det går. att vakna varje morgon och veta att det finns en mål man vill nå där ute är en skön känsla. så ska det fortsätta.

i natt åker min älskade mor till berlin i några dagar och jag ska spendera helgen och början av nästa vecka i eskilstuna med bra sällskap och träning. imorgon är det första träningsmatchen med fotbollen efter uppehållet och det kommer gå galant även om jag är lite ringrostig men det blir nog bra.

nu ska jag säga hejdå till mamma och sen bädda ner mig i sängen för en skön sömn eftersom jag är ledig imorgon. ska bli skönt att kunna sova ut för en gångs skull och inte ha någon tid att passa!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0