framsteg

återigen finns det misstag som begås men mycket har blivit så oerhört bra på senaste tiden. jag vet inte hur många gånger jag intalat mig själv att försöka skriva färdigt en låt till exempel, men nu är jag på god väg, har en skön melodi och en text som skrivits rakt ifrån hjärtat. så nu har jag gett mig tusan på att den ska bli färdig och bli så bra som möjligt. det är enkelt att skriva när man bara sätter sig ner och tar steget att sluta ögonen och bara låta tankarna flöda genom huvudet. att förmedla känslor och sjunga med känsla är en viktig bit i det hela, och tror jag uppnått det någorlunda än sålänge. nu är det bara att fortsätta. och det är inte speciellt svårt när man håller på med någonting som gör än så lycklig och lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0