long time, no seen

sommaren har knappt börjat och jag har hunnit med en hel del redan. jag har slutat skolan, jobbat, varit på student, umgåtts med mina älskade vänner, badat, solat och mer där till. jag förstår egentligen inte varför man ska planera sina dagar när det finns underbara människor man kan spendera dom med. ska umgås med alexandra i mer än en vecka, och vi har några missions som är ouppklarade som vi verkligen måste utföra. sen är det midsommar också och det kan inte gå fel. om några veckor är det dags för åhus med johanna, och det ska bli så skönt att komma bort. och en sak till jag ska hinna med i sommar är att åka utomlands med mamma och pappa, åka ner till göteborg och träffa min älskade felicia som också kommer till stan så vi kan umgås här hemma för min enkelhet. sen är det bara att försöka ta vara på dagarna och vila upp sig för att komma i form till skolan, i augusti väntar det flera utmaningar och då bland annat drar fotbollsserien igång igen. nu har jag mycket att tänka på och ändå glömt något viktigt, jag ska plugga till körkortet så det inte blir panik för det sen. nu väntar solen med en skvätt kokosolja på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0