slutslutslut

imorgon är skolan slut på riktigt för denna gång. det känns sjukt hur fort tiden egentligen har gått, kändes som vi börjat för ett tag sen bara. men att jag gjort rätt val är inget snack om, det är det bästa jag gjort i mitt liv. hur ska man någonsin kunna komma ifrån smidandan, den jäkla sammanhållningen som verkligen finns där som folk bara tror är snack. det kommer aldrig försvinna och det är någonting jag är säker på. jag mår så sjukt bra med människorna där, och måste bara säga att det är någonting speciellt med smid1 som snart blir smid2, nog för att jag tycker om min klass mer, men man känner ändå att alla håller samman på det ena eller andra viset. jag är bara för lycklig att jag gjort ett stort val som blivit så bra. och som jag kommer sakna alla under sommaren, men det är skönt att veta att man alltid kommer hålla ihop, hur länge man än varit ifrån varandra. en underbar känsla.

ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: moa

<3

2010-06-15 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0