finns inget bättre än du

för att inte nämna att jag och min älskade syster har kommit bättre överrens på sista tiden, det är så skönt att bara kunna vara och prata om allt och ingenting när som helst på dygnet. bara att känna att hon alltid finns i min närhet och verkligen vill att jag ska må bra. det är ömsesidigt, vi stöttar varandra helt enkelt vad det än gäller. alla småtjaffs och arga stunder får man ta med en nypa salt, vi älskar trots allt varandra och behöver varandra för att kunna stå på våra egna ben. två är alltid starkare än en, jag känner verkligen att min syster är den som ska vara där när jag faller och när jag reser mig upp med framgång. du är den som får mig att vilja fortsätta kämpa när allting brister, du förstår dig verkligen på mig och min för det mesta krångliga närvaro. tack för allting älskade älskade syster. du är bäst emelie. jag älskar dig!



det var inte den nyaste bilden, den är från spanien för några år sedan,
men det är vi på bilden och du är det bästa jag har!


Kommentarer
Postat av: hellan

as fint! älskar dig med <3

2010-03-13 @ 17:32:36
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com
Postat av: felicia

du är bäst !

2010-03-13 @ 22:32:37
URL: http://neverlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0