i got a feeling

jag har en känsla, en känsla som säger åt mig att stanna. men vad vinner jag på det, om man inte försöker och prövar nya vägar hur ska man då utvecklas? jag vill försöka att gå min egen väg och göra det som känns bäst för mig själv och för en gångs skull våga chansa, för hur ska jag klara mig om jag tänker spela på säkra kort livet ut? det håller inte i längden. nu är det ingen stor sak det rör sig om, men om det varit större hur hade då mina tankar sett ut? jag behöver komma till ro i mig själv och verkligen våga ta tag i problem så jag kan fortsätta att gå framåt så jag inte gör just det, stannar. i better be strong, and keep moving on.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Helt rätt Felicia! Tro på dig själv och våga göra det som du vill och känns rätt just för dig här och nu, med andra ord våga chansa. Det mesta går att ändra om det blir fel så kör bara säger jag bara!



KRAM

2010-03-17 @ 11:18:42
Postat av: felicia

tack nettan, orden värmer verkligen. jag känner att jag måste våga tro på mig själv det där lilla sista så jag verkligen får igenom det jag vill ha ut av livet.

2010-03-17 @ 20:44:46
URL: http://neverlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0