kanon

denna dag har bjudit på en hel del vill jag lova!
skolan började bra med svenska lektion även om det blev lite tunga uppgifter som ska göras på väldigt kort tid på grund av folk som inte gör vad dom ska på lektionstiden.. men sånt man får ta när man är 30 personer i en klass. resten av dagen flöt på som vanligt förutom i matsalen där jag som vanligt gör bort mig och inte kan bete mig som folk utan äter som en liten gris, men tror verkligen inte att jag är ensam om det hahaha. efter skolan var det raka vägen hem och öppna skolböckerna för att plugga till proven som jag har i veckan. sen fick det lov att bli en powernap innan det var dags att bege sig till munktell för ett coopertest med laget. det gick faktiskt helt okej med tanke på att jag varit sjuk en längre tid och inte kunnat träna max på några veckor.. efter det gick jag och jennifer hem till mig och åt lite. när hon gick till tåget klockan åtta så gick jag in i duschen och stod nog där i 40 minuter, riktigt skönt var det. och nu ligger jag och ser på tv i sängen för att snart bädda ner mig och sova.

det har hänt två läskiga saker idag, först när jag läste horoskopet i tidningen stämde det överrens med hur mitt liv ser ut för tillfället. det är inte varje dag man känner så precis.. sen när jag stod i duschen och var ensam hemma kändes det som att jag hade umgåtts med någon innan som var i lägenheten  men när jag kom ut så var det ingen där, det är konstiga känslor jag har fått för mig på den senaste tiden.. men sånt går över får jag väl hoppas på.  nu är det iallafall dags att bädda ner sig för en skön sömn innan det är daga att vakna till klockan som ringer 07.15 imorgon bitti. peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0