long long time

oojojojjjj, det är riktigt dåligt av mig. har inte skrivit här på två veckor men det har sina anledningar till fullo. skolan har rent ut sagt dränkt mig i skolarbete och sen med träning på det och försöka hinna med att umgås med vänner för att slippa att det blir för långt emellan är sjukt stressande.. jag har knappt hunnit ta tag i mig själv och ändå är jag skapligt lugn nu och känner att jag hänger med för tillfället.

allting har gått upp och ner de senaste veckorna men de närmsta dagarna har det inte varit annat än perfekta. jag kan bara uttrycka mig på ett sätt så det blir korrekt, jag lever mitt liv för mig och ägnar inte tid åt onödiga saker utan lägger verkligen krut på det som verkligen betyder någonting. allt oväsentligt har jag lagt på sidan om. jag har börjat insett hur bra jag egentligen har det med underbar familj som jag älskar mer än allt, underbara vänner som ger mig kärlek och att få tillhöra ett lag med en sån sammanhållning som gör att ingenting kan komma emellan är helt perfekt. jag är lyckligt lottad i mina egna ögon.

ni får mig att klara av allt tungt. ni är det jag värdesätter högst i livet. mycket, mycket kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0