ALLLLTSÅ!

jag blir så jävla trött på vissa människor, vart ligger problemet kan man då undra? hos dom eller hos mig? det finns en miljon saker man kan fokusera på hos sig själv, men nej vilken bra idé vi lägger oss i någon annans liv och hoppas att vi kan förstöra lite. alltså vem fan tänker så? finns det ens på världskartan att vilja ha det så? kanske är dags att börja ta vara på vad man själv har och reda upp sitt eget liv INNAN man ens börjar fundera på att lägga sig i andras? usch vad sånt får mig irriterad i onödan, jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig. jag orkar bara inte med allt skitsnack, och det är bara inte sånt som är riktat mot mig, utan sånt man hör i sin vardag. fan, ta och väx upp nu det är verkligen hög tid för det! skärp till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0