confused

att något så långt bort ändå kan kännas så nära. det är en känsla jag fått på senaste dagar. det var ingenting som bara hände tror jag, jag tror det fanns någon mening i det hela. men jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det visar sig väl hur vi tänker. fast måste medge att allt känns förvirrat. så kan man säga en kväll som denna, tro mig. och att det blev lite tokigt mellan oss ikväll är ingenting som betyder någonting eftersom vi har ganska bra koll på vart vi står. "en i mängden" går inte att prata om i det här läget utan det är speciellt, eller någonting extra iallafall. för glädjen har spridit sig snabbare än någonsin nu dom senaste dagarna. men det är kul att få lite oväxling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0