finns inget bättre än du



du är det bästa jag har. utan dig skulle jag rent ut sagt inte klara mig. när vi först träffades trodde nog ingen av oss att vi skulle knyta så starka band, men det är jag verkligen glad över. att vi funnits där för varandra är inget snack om, att alltid ha någon som ställer upp vilken tidpunkt det än gäller. allt vi gått igenom tillsammans och alla minnen vi skapat under åren. jag förstår egentligen inte att det är verkligt, men det är det och jag är lycklig tillsammans med dig och det vet du om. vi behöver varandra för att kunna leva upp till våra egna personligheter, du är en stark person som hjälpt mig med otroligt mycket och  jag har gett dig allt du behövt. vi har även haft motgångar och det har alla. men vi har alltid hittat tillbaka till varandra och det betyder bara att det är något unikt vi har. en oskiljaktig vänskap som bara växer för var dag som går. vi finner alltid tid till att ses även om tiden inte finns där egentligen. det är en viktig del i vänskap, att man alltid ställer upp. vi behöver inte ses varje dag för att veta att vi verkligen finns för varandra. från början hittade vi så mycket saker vi inte hade gemensamt men det har visat sig med åren att det finns oerhört mycket som vi verkligen tycker om båda två. och att dag efter dag bara tänka på varandra och allt vi gjort tillsammans är guld värt. när vi umgås behöver vi knappt använda ord utan vi förstår varandra ändå, och att vi ler och skrattar åt sjuka saker hör verkligen till. det är tid som är obetalbar vi har tillsammans. jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv, du har klivit in och tagit upp en stor del av mitt hjärta och det är jag så sjukt glad över. mer får jag inte ut i ord, men du vet att du har en viktig plats i mitt liv och famförallt en plats i mitt hjärta som ingen kan ersätta.
 jag älskar dig av hela mitt hjärta och återigen, du är det bästa jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0