fint väder!

vaknar upp och kan inte sova mer för det är solen som skiner igenom gardinerna på rummet. går ner och kan inte undvika att ta en titt på termometern, 19 grader, 19 jävla grader. nu är det på väg åt rätt håll, fortsätt så.

igår fick jag mig en riktig funderare när jag insåg att jag inte behöver oroa mig men sitter och gör det ändå, det kan vara ett sms eller ett kort samtal. men jag vet att du klarar dig och framförallt att jag klarar mig. det ska inte bli för mycket av det goda, för då tappar det smaken.

ikväll är en ny kväll, och den ska förhoppningsvis tillbringas i trevligt sällskap med middag på ming eftersom issa fyller 21 idag. hoppas på en bra kväll, men blir nog ganska lugnt ändå.

imorgon är det dags för handbollsträning med sörmlandslaget tidigt på morgonen, och en timme efter dess slut är det daga att åka till stenkvista för match, och det är ingenting annat än vinst som gäller, absolut ingenting annat. vi känns starka och vi har en riktigt bra trupp. nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0