samhällskunskap in my ass

jag sitter och skriver samhällskunskap, bläddrar igenom allt och ser att jag lyckats skriva 4 dataskrivna sidor, shit vad jag är bra då, men så kan man inte tänka när man har hälften kvar. åååååååååååååh shit vad jag kommer hinna få tokspel flera gånger om innan det här är klart, jag är nog trög måste jag erkänna. bajsbajsbajs, men imorgon ska det vara inne och då är det bara att sitta idag tills det är klart. men bara man lägger ner lite tid så går det nog fort, får man hoppas.

sen ska jag iallafall ta en paus i mitt pluggande och träffa min älskade alexandra, hon ska följa med mig och köpa nya skor om det nu finns några storlekar som man nu får ta och hoppas. det blir väl mys här hemma ett tag innan jag ska skriva klart det när hon gått, om jag inte är duktig och gör klart det nu. men nu ska jag försöka bli färdig så gått det går. wish me luck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0