mindre lyckad start på dagen!

vem fan vill ha snö i oktober? och vem vill ha snö när man hoppar på kryckor?
vad händer, vintern ska inte komma än. och snön ska absolut inte komma nu, den ska ligga vit på marken när det är jul och inte nu när det är två månader kvar dit..
sitter i min ensamhet och väntar på att mamma ska komma hit för att vi ska åka till sjukymnasten. efter det blir det att gå till skolan och sen när den är slut blir det att åka hem till lilla mariefred och mysa med familjen. dock är jag väldigt skeptiskt mot att ens gå ut när detta väder är utomhus.
jag längtar tills imorgon! då får jag äntligen se mina underbara tjejer spela match igen och som jag saknat det. helst av allt skulle jag vilja vara på planen, men icke sa nicke. ingen handboll för mig på 9 månader igen. vilken otur man har! men thats life, har lärt mig det nu. och det gäller att göra det bästa av situationen förtillfället.
dags att gå ut i ovädret nu! på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0