TIME GOES BY



-jag saknar att komma hem till en famn att luta mig emot.

-jag saknar att kunna ringa någon som man knappt behöver prata med för att bli lycklig.

-jag saknar att någon pussar mig på pannan varje morgon.

-jag saknar en hand att hålla när jag är rädd

-jag saknar ett hjärta att älska

-jag saknar att ha ett förhållande

-jag saknar min mormor/morfar

-jag saknar att jag inte träffar min syster lika ofta längre

-jag saknar att kunna vara vem jag är utan att folk klagar

-jag saknar en riktig kramgo kompis som alltid finns där

-jag saknar varje misstag jag gjort i livet

-jag saknar att bara leva mitt liv utan problem

-jag saknar min älskade victoria

-jag saknar någon som håller om mig när jag är ledsen

-jag saknar allt jag gått miste om den senaste tiden

-jag saknar att jag inte är mig själv lika mycket längre

-jag saknar att sjunga inför människor

-jag saknar att spela handboll

-jag saknar att spela fotboll

-jag saknar en förmåga att bry mig om mig själv tillräckligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan allt vara förbannat kramgo min vän, och för dig finns jag alltid <3

2010-10-21 @ 09:00:21
URL: http://eeurenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du slutar vara tjurig på mig så kan jag gärna uppfylla några av dina punkter :)

2010-10-21 @ 09:17:17
Postat av: felicia

naaw, tack moa my love

2010-10-21 @ 16:49:34
URL: http://neverlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0