21 januari

idag är jag glad och idag är jag förväntansfull. jag vet att allting alltid kommer vara som det har varit. men det blir ändå ett pirr i magen när man vet att man ska träffa någon man tycker så pass mycket om när man inte setts på ett bra tag. en bästa vän är någonting som alla borde få ha i sitt liv, jag skulle gärna dela med mig. men då skulle det inte funka, man behöver ju trots allt hitta någon som passar sin personlighet.
jag önskar bara att alla människor ska få känna känslan av att ha någon som alltid finns där vad det än gäller!
jag har en bästa vän som jag stöttar vad som än händer, visst man bråkar men är man ärliga mot varandra så löser sig det också. det är något en stark vänskap bygger på, förtroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0