långa dagar

den senaste tiden har jag varit en väldigt trött människa därav mitt uppehåll i skrivandet. jag har försökt att hålla mig till det viktiga under den tiden. skolan flyter på som vanligt och det finns ovanligt lite problem, både hos mig och mina närmsta. det är en skön känsla som jag hoppas håller i sig ett bra tag framöver. jag sliter på och tränar min rehab för att kunna komma tillbaka till mitt idrottande så snart som möjligt, det tar rejält på krafterna men det är något som är väldigt viktigt och då får man stå ut och kämpa på. allt runt omkring mig just nu ser ljust ut, snart är den tråkiga vintern över ( och jag har inte ens ramlat i år!!!!!) och mina vänner håller humöret uppe, och framförallt pojkvännen får mig att orka gå upp på mornarna och vilja gå till skolan och vara aktiv om dagarna.
jag kan inte säga annat än att jag mår riktigt bra för tillfället. det är skönt att jag tagit upp kontakten med lite gamla vänner som blivit åtsidosatta den senaste tiden, och när man sitter och drömmer sig bort vill man bara tillbaka. men jag trivs i nuet och vill inte ändra på någonting, förutom min skada som jag skulle klara mig utan.. jobbigt att inte kunna hålla på med någonting man älskar. men får inte glömma att jag fortfarande har en gry, backup från laget, tränare, vänner och inte minst min underbara familj som jag önskar att jag skulle träffa lite mer ofta. men det kommer nog med tiden. jag är glad och då blir omgivningen mycket positivare och det känns riktigt bra.
jag är nöjd med mitt liv, det tycker jag alla borde vara. för det finna alltid någonting som får upp ens humör och får en att vilja fortsätta kämpa för något man verkligen vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0