min alldeles egna

kanske den största förändringen i mitt liv på senare tid är att jag gått och skaffat mig en pojkvän. att man trivs så bra tillsammans är helt underbart. att kunna göra allt tillsammans men ändå ha sitt egna på sidan om är så det ska vara enligt mig. jag har förut sagt att kärlek inte är någonting för mig och att jag aldrig ska ge mig in i något förhållande igen, men den här gången är det annorlunda. jag känner att jag inte vill komma ifrån det vi har. att sakna någon så fort man skiljs åt på morgonen och att längta så fruktansvärt efter någon är en riktigt härlig känsla. jag trodde inte mitt liv skulle tillåta det, men det har gått riktigt bra och jag vill fortsätta och mitt hjärta kommer inte säga ifrån den här gången jag känner det på mig. lyckan jag känner och hur jag känner att jag påverkas positivt av allting som har med dig att göra får mig att vilja fortsätta kämpa med allting. jag vill göra mer saker och mina vänner ser mig som en gladare person och det är roligt att höra hur en människa kan påverka så mycket i ens liv. du har lyckats och jag tänker inte släppa dig i första taget.
jag är kär, och det som gör mig ännu mer glad är att allting är ömsesidigt.
du är grym älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0